ATOS UNIFY OpenScape Business

 

 

 

OpenScape Business

OpenScape Business este o soluție premiată, completă, modernă și inovatoare, de tip all-in-one (PABX), destinată comunicării și colaborării unificate, furnizată de ATOS - UNIFY  și integrată de Romservice Telecomunicații, special adaptată cerințelor companiilor mici și mijlocii, cu una sau mai multe locații.

OpenScape Business are următoarele caracteristici esențiale:
- Cea mai bună și premiată soluție Voce & Comunicații Unificate (UC) pentru IMM-uri;
- Adaptabilă de la 2-2000 de utilizatori pentru locații independente sau multiple;
- Soluție multifuncțională (all-in-one) care include voce, prezență, conferință, centru de contact, mesagerie, chat, mobilitate, fax;
- Suport pentru orice infrastructură dată pentru clientul final (local, hibrid, cloud privat) care include opțiuni de virtualizare cuprinzătoare pentru Voce & Comunicații Unificate (UC);
- Ușor de comandat, de pregătit și de instalat;
- Actualizări software și servicii incluse timp de 3 sau 5 ani (asistență pentru produs cel puțin până în 2030);
- Pregătită pentru noile servicii bazate pe All-IP / ITSP (furnizor SIP);
- Conectivitate cu CIRCUIT (WebRTC) care combină servicii eficiente de telefonie și colaborare pentru companii, precum video, conversații, schimb de imagini, schimb de fișiere etc. într-o singură soluție;
- Integrabilă cu  soluția Microsoft Teams.

 

 

 

Prezentare generală

OpenScape Business oferă întreprinderilor mici și mijlocii tot ce au nevoie pentru nevoile lor individuale și diverse de comunicare, unificate într-o singură soluție flexibilă și adaptabilă. Arhitectura OpenScape Business permite utilizarea independentă a infrastructurii de telefonie existente, indiferent dacă este vorba de telefonie clasică, IP sau DECT. De la telefonia eficientă la soluția de comunicare unificată (UC) bogată în funcții, OpenScape Business oferă întotdeauna soluția potrivită. Cu Circuit, soluția WebRTC Unify bazată pe cloud conectată la OpenScape Business, comunicarea în echipă este îmbunătățită considerabil.

Ca sistem independent, poate conecta până la 1500 de abonați, iar sistemele în rețea conectează până la 2000 de abonați.

 

Funcții noi

De la introducerea pe piață, setul de caracteristici OpenScape Businsse a fost dezvoltat și îmbunătățit continuu.
Prezentarea generală a versiunilor SW și îmbunătățirile acestora: OpenScape Business Feature Enhancements .

 

Modele OpenScape Business

 

Sunt disponibile diferite modele utilizate în comunicarea telefonică și/sau unificată:

 

 

Unified Communication & Collaboration

Unified Communication (UC) este o tehnologie de îmbunătățire a comunicării în cadrul companiilor, ce integrează diverse medii de comunicare într-o singură aplicație standardizată. OpenScape Business simplifică procesele de afaceri în companii, de exemplu printr-un management de prezență permanentă, cu redirecționare automată a apelurilor către telefonul mobil, atunci când nu sunteți la birou. Iar funcții precum:

  • conferințele audio
  • mesageria vocală personală (voice mail)
  • căsuța personală de fax
  • Instant Messaging (IM)
  • utilizarea telefonului mobil ca o extensie a sistemului de telefonie
  • Contact Center
  • video și colaborarea online

sunt, de asemenea, combinate în această soluție standardizată. Comunicațiile Unificate (UC) optimizează procesele de afaceri, timpul de lucru este redus, angajații sunt mai multumiți și, astfel, companiile devin mai profitabile.

Soluții de mobilitate

Lumea de afaceri, procesele de lucru din companii și angajații acestora s-au schimbat fundamental. În afară de a fi în fața calculatorului de la birou, angajații sunt de multe ori pe drum, de unde trebuie să aibă acces la comunicații. OpenScape Business oferă opțiuni flexibile de mobilitate, adecvate pentru comunicații mobile în toate locațiile. Acestea includ, de exemplu, de la integrarea de smartphone-uri, tablete și utilizarea telefoanelor fără fir/DECT sau a telefoanelor WLAN, până la integrarea completă a angajaților ce lucrează de acasă, cu acces continuu la sistemul dumneavoastră de comunicații.

Caracteristici

OpenScape Business combină cele mai bune facilități din sistemele telefonice HiPath 3000 și OpenScape Office într-o arhitectură unificată bazată pe tehnologiile moderne și inovatoare de comunicare:

  • Soluție de UC (comunicații unificate) pentru întreprinderile mici și mijlocii;
  • Servicii integrate de voce;
  • Management de prezență (starea de prezență);
  • Conferință audio de tip Drag and Drop;
  • Visual Voicemail;
  • Instant Messaging (IM);
  • Mobilitate;
  • Conexiune la baza de date pentru agenda telefonică - personală sau de companie;
  • Suport fax;
  • Integrarea în procesele de afaceri;
  • Contact Center - voce, fax, mail;
  • Integrarea cu OpenScape Web Collaboration;
  • Suport pentru mai multe locații (networking).

Unified Communications (UC) - Comunicații Unificate

OpenScape Business vă oferă două variante de comunicații unificate, în funcție de necesitățile companiei:

UC Smart SW este complet integrat în OpenScape Business SW, rulând pe placa de bază a OpenScape Business X3/X5 și X8. Acesta oferă:

  • Prezența, inclusiv anunțuri diferențiate în funcție de status (la masă, în vacanță...);
  • Favorites List, ce include starea de apel;
  • VoiceMail cu control vizual;
  • Conferințe ad-hoc;
  • Directory Access;
  • Chat;
  • Reminder;

Soluția UC Smart oferă două aplicații de client UC:

  • myPortal Smart (de pe desktop PC);
  • myPortal pentru mobil (pentru smartphone-uri și tabletă).

UC Suite cuprinde gama completă de facilități OpenScape Business UC. Soluția UC Suite oferă mai multe aplicații pentru clienții Unified Communications:

  • myPortal pentru Desktop;
  • myPortal pentru Outlook - ca add-on pentru Microsoft Outlook;
  • myPortal pentru mobil - pentru dispozitive mobile precum smartphone-uri sau tablete;
  • myAttendant.

Contact Center-ul multicanal oferă două aplicații de client:

  • aplicatia myAgent, în calitate de agent sau supervizor/manager;
  • aplicatia myReports, în calitate de client pentru crearea de rapoarte.

Opțiuni de mobilitate pentru angajați mobili

OpenScape Mobility Business oferă caracteristici diverse, cum ar fi:

  • integrarea telefonului smart și a tabletei PC în soluția de UC;
  • One Number Service, indiferent de locație și dispozitivul folosit;
  • suport telefonie modul dual (UMTS/WLAN);
  • Mobile Logon;
  • functie Callme;
  • suport VPN.

OpenScape Business - Clienți UC

myPortal Smart pentru Desktop

  • aplicația de client desktop pentru soluția UC Smart
  • disponibilă pentru Apple Mac OS și Windows
  • suita completă de caracteristici OpenScape Business UC într-o singură fereastră.

myPortal pentru Outlook

  • toate funcționalitățile în myPortal Desktop, disponibil ca o bară de instrumente în MS Outlook;
  • permite utilizatorilor să acceseze toate comunicările lor - voce, conferințe, mesagerie vocală, fax, IM, e-mail, contacte - direct din MS Outlook;
  • utilizatorii pot face clic pentru a apela orice număr din orice aplicație Microsoft Office (Word, Excel).

myPortal pentru Mobile/Tablet

  • oferă caracteristici OpenScape Business UC prin web de pe telefon/tabletă;
  • independent de locația curentă;
  • gestionează și arată starea de prezență a colegilor, controlul și conectarea la extensia dumneavoastră de la birou și acces la directoare (agendă telefonică, favorite, mesagerie vocală și jurnal apeluri);
  • puteți selecta modalitatea de apelare preferată, pentru a beneficia de tarifele optime.

myPortal pentru OpenStage

  • facilități de prezență și mesagerie vocală vizibile pe telefoanele OpenStage 60/80;
  • modificare ușor de efectuat a statusului prezenței;
  • vizualizarea, interogarea și controlul căsuței personale de voice mail.

myAttendant

  • aplicație ce permite vizualizarea statusului de prezență utilizat de către administratori, dispeceri sau secretare;
  • prezintă o vedere consolidată, unică, a tuturor utilizatorilor companiei și a statusului prezenței lor, făcând ușor transferul apelurilor către angajați, atunci când aceștia sunt disponibili.

OpenStage Gate View

  • OpenStage Gate View este o soluție ușor de utilizat, care oferă acces la sistemul de supraveghere video în timp real pentru a observa, controla și permite accesul de pe telefonul OpenStage 60/80, PC sau smartphone;
  • OpenStage GateView suportă programarea înregistrarii unui flux video și de salvare a înregistrărilor pe un echipament în rețea. 

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

Unify