Unify Partner
despre noi contact newsletter
Cauta
OpenScape Web Collaboration - Solutia dvs de comunicatii va ajuta sa fiti competitivi?
Solutii de Fax Server

Solutii de FAX Server

Un Fax Server trimite si receptio- neaza fax-uri dinspre si inspre reteaua dvs. Deasemenea face si o arhivare electronica a fiecarui fax trimis sau receptionat...

Audioconferinta

Romservice Telecomunicatii vine in intimpinarea cererilor dvs de comunicare si va pune la dispozitie serviciul de audioconferinta.

Audioconferinta (teleconferinta) reprezinta posibilitatea ca 2 sau mai multe persoane sa poata discuta telefonic nefiind necesar ca acestea sa se afle in acelasi loc.

Audioconferinta este de tip Meet-me, persoanele participante vor suna la data si ora stabilita la un numar de telefon pentru a intra in conferinta.

Serviciul este dedicat companiilor fragmentate cu multe sedii in aceiasi localitate sau in localitati diferite, pentru training, consultanta etc.

Audioconferinta este modalitatea prin care puteti economisi timp si bani.

Serviciul este disponibil imediat nu necesita investitia in echipamente, singurul lucru care va trebuie este un telefon mobil sau o linie telefonica fixa de la care puteti apela serverul de conferinta. Acesta poate fi apelat din orice retea folosind un telefon ce formeaza in ton (DTMF).

Servicii de implementare

Solutiile trebuiesc implementate intr-un mod in care activitatea zilnica sa fie cat mai putin afectata de instalarea noilor echipamente, iar aplicatiile in uz sa integreze in modul cel mai transparent pentru utilizator noile aplicatii pe care le punem in functiune. Pentru aceasta echipamentele sunt preconfigurate, iar aplicatiile sunt precustomizate la sediul rst. Dupa acceptanta, Romservice Telecomunicatii asigura o perioada de gratie in care urmareste integrarea perfecta a solutiei in contextul IT&C al beneficiarului.

  • instalari, puneri in functiune sisteme telefonice si aplicatii
  • cablari structurate/voce-date (3M, Corning, Legrande, AMP), inclusiv pentru data-centere
  • instalari, configurari echipamente active retele voce-date
  • automatizari BMS Honeywell
  • sisteme de alarma la efractie, incendiu, inundatie, scurgeri de gaz, monoxid de carbon Siemens, DSC, Bentel
  • sisteme de avertizare manuala in caz de panica, urgenta medicala sau incendiu catre forte specializate desemnate de beneficiar
  • sisteme de control acces si pontaj
  • instalatii de interfonie si videointerfonie
  • sisteme de supraveghere video

Servicii de mentenanta si inchiriere

Companiile, ce exploateaza solutiile de telecomunicatii instalate, doresc sa transfere responsabilitatea operationala furnizorului. Nu este important in proprietatea cui se afla un echipament, important este serviciul furnizat de catre acel echipament (Communications as a Service - CaaS).

RST ofera solutii de finantarea achizitiei echipamentelor de telecomunicatii prin serviciul nostru de inchiriere centrale telefonice cu telefoane de birou digitale sau IP si interfete GSM tip premicell, sisteme DECT/Wi-Fi, sisteme Call-center/Contact-center, echipamente de inregistrare pe linii telefonice, echipamente si solutii tip voice-mail, fax server, fax-to-email, Unified Messaging, Unified Communications.

Companiile solicita servicii care sa rezolve 2 categorii mari de probleme:
  • Probleme strategice, legate in general de initiativele managementului cu privire la serviciile IT&C in organizatia respectiva, cu efecte in ceea ce priveste:
    • reducerea costurilor operationale cu tehnologia si service-ul
    • transparenta si predictibilitatea costurilor de service
    • viteza de raspuns si furnizarea centralizata a service-ului
    • asigurarea know-how-ului
  • Probleme operationale, legate de activitatea zilnica, cu efecte in ceea ce priveste:
    • calitatea service-ului si uniformizarea lui in toata organizatia
    • vizibilitatea performantelor solutiilor si aplicatiilor service-ate
    • evitarea colaborarii cu mai multi furnizori
    • disponibilitatea service-ului in situatii extreme


RST ofera 2 tipuri de contracte de servicii:
  • Doar service
  • Service si inchiriere echipamente


Ambele se bazeaza pe conceptul de pret per port, dar in stabilirea pretului se tine seama si de urmatoarele aspecte:
  • Un pret minim lunar rezultat dintr-un nivel de servicii de baza, cum ar fi teleservice, revizii, asigurarea unui frontdesk, etc
  • O durata minima a contractului (de obicei 3-5 ani)
  • Taxe suplimentare pentru mutari si extinderi sau schimbari de configuratie
  • Includerea sau nu a pieselor de schimb, etc


in viziunea Romservice Telecomunicatii, service nu inseamna doar mentenanta sau service la cerere (atitudine reactiva). Conceptul de managed services inseamna asumarea responsabilitatii pentru serviciile furnizate clientului si o atitudine proactiva in asigurarea disponibilitatii service-ului pentru companiile care doresc outsourcing.

Consultanta

Solutiile si serviciile pe care le furnizeaza RST sunt rezultatul unui mod de lucru ce include:
  • Evaluarea tehnologiei de comunicatii, cerintelor de securitate si a modelului de service existent in compania beneficiarului
  • Proiectarea solutiei si a masurilor de integrare in mediul IT&C al companiei
  • Implementare si servicii de project management
  • Operare si mentenanta
  • imbunatatire si update continuu a solutiei implementate
Expertiza echipei
Certificari SIEMENS
  • Large Enterprise Systems
  • Customer Interaction Solutions
  • Mobility
  • Small/Medium Enterprise

Specializari: Corning, 3M Telecom, Jusan, Vidicode, 2N, Enterasys, Siemens Industry Sector Building Technologies
Prima pagina | Solutii | Servicii | Produse | Inchiriere | Parteneri | Stiri | Harta sitului | Contact | Termene si conditii
Centrale telefonice Siemens : Telefoane digitale : Telefoane IP : Telefoane analogice : Openscape Office MX : Siemens Gigaset
Director WEB
Web-List, Indexul site-urilor romanesti
Coperta creative society
Fonduri UE