Unify Partner
despre noi contact newsletter
Cauta
OpenScape Web Collaboration - Solutia dvs de comunicatii va ajuta sa fiti competitivi?

Sisteme telefonice voce - Openscape Voice (HiPath 8000)

Openscape Voice (HiPath 8000) - Un adevarat SIPserver ce accelereaza comunicarea, creste colaborarea si imbunatateste desfasurarea afacerii, accelerarea comunicarii, cresterea colaborararii ...

Servicii de mentenanta si inchiriere

Companiile, ce exploateaza solutiile de telecomunicatii instalate, doresc sa transfere responsabilitatea operationala furnizorului. Nu este important in proprietatea cui se afla un echipament, important este serviciul furnizat de catre acel echipament (Communications as a Service - CaaS).

RST ofera solutii de finantarea achizitiei echipamentelor de telecomunicatii prin serviciul nostru de inchiriere centrale telefonice cu telefoane de birou digitale sau IP si interfete GSM tip premicell, sisteme DECT/Wi-Fi, sisteme Call-center/Contact-center, echipamente de inregistrare pe linii telefonice, echipamente si solutii tip voice-mail, fax server, fax-to-email, Unified Messaging, Unified Communications.

Companiile solicita servicii care sa rezolve 2 categorii mari de probleme:
  • Probleme strategice, legate in general de initiativele managementului cu privire la serviciile IT&C in organizatia respectiva, cu efecte in ceea ce priveste:
    • reducerea costurilor operationale cu tehnologia si service-ul
    • transparenta si predictibilitatea costurilor de service
    • viteza de raspuns si furnizarea centralizata a service-ului
    • asigurarea know-how-ului
  • Probleme operationale, legate de activitatea zilnica, cu efecte in ceea ce priveste:
    • calitatea service-ului si uniformizarea lui in toata organizatia
    • vizibilitatea performantelor solutiilor si aplicatiilor service-ate
    • evitarea colaborarii cu mai multi furnizori
    • disponibilitatea service-ului in situatii extreme


RST ofera 2 tipuri de contracte de servicii:
  • Doar service
  • Service si inchiriere echipamente


Ambele se bazeaza pe conceptul de pret per port, dar in stabilirea pretului se tine seama si de urmatoarele aspecte:
  • Un pret minim lunar rezultat dintr-un nivel de servicii de baza, cum ar fi teleservice, revizii, asigurarea unui frontdesk, etc
  • O durata minima a contractului (de obicei 3-5 ani)
  • Taxe suplimentare pentru mutari si extinderi sau schimbari de configuratie
  • Includerea sau nu a pieselor de schimb, etc


in viziunea Romservice Telecomunicatii, service nu inseamna doar mentenanta sau service la cerere (atitudine reactiva). Conceptul de managed services inseamna asumarea responsabilitatii pentru serviciile furnizate clientului si o atitudine proactiva in asigurarea disponibilitatii service-ului pentru companiile care doresc outsourcing.
Prima pagina | Solutii | Servicii | Produse | Inchiriere | Parteneri | Stiri | Harta sitului | Contact | Termene si conditii
Centrale telefonice Siemens : Telefoane digitale : Telefoane IP : Telefoane analogice : Openscape Office MX : Siemens Gigaset
Director WEB
Web-List, Indexul site-urilor romanesti
Coperta creative society
Fonduri UE