Unify Partner
despre noi contact newsletter
Cauta
OpenScape Web Collaboration - Solutia dvs de comunicatii va ajuta sa fiti competitivi?
Hipath 3500

Centrala telefonica Hipath 3500

Sistem 19" rack, Maxim 60 canale (ISDN/analogice - in functie de tara), Maxim 48 interioare digitale, Maxim 192 statii IP HiPath Cordless cu 7 statii de baza 32 telefoane DECT ...

Fidelity Call Center

Fidelity este o solutie conceputa pentru call centere, Companii specializate in telemarketing, Centre de relatii cu clientii.

Fidelity Obiectivul este simplu: de a raspunde la cit mai multe apeluri folosind cit mai putini angajati, sa ai un timp de raspuns mic, si sa faci timpul de asteptare cit mai placut folosind muzica, informatii si reclame.
Fidelity reuseste sa furnizeze in timp real informatile necesare Supervizorilor permitind acestora sa optimizeze traficul de apeluri.

  • Rutare automata a traficului de intrare dupa: numarul format (DNIS), numarul apelantului (ANI), IVR, calendar.
  • Criterii de distribuire a apelurilor intre agenti: cel mai mult timp liber, longest free time, dupa aptitudini, transfer urgent / fortat.
  • Monitorizare in timp real: Numarul de apeluri existente in fiecare coada, timp petrecut in asteptare, status agenti.
  • Locuri la liber (orice agent sau supervizor la orice PC).
  • Gama larga de statistici, (rapoarte si grafice).
  • Campanii de Outbound: Generare automata a apelurilor. Amestecare apeluri (combinare intre apelurie de intrare si campaniile de outbound).
  • Inregistrarea apelurilor: la cerere, programata, permanenta.


Fidelity este bazata pe 6 module ce lucreaza pe un server Windows 2000/2003 si baza de date SQL.

Fidelity Modul Setup: permite setarea rutarii si distribuirii apelurilor, ca si a tuturor utilizatorilor sistemului, pozitiilor si grupurilor.



Fidelity Modul Supervisor: interfata prin care Administratorul poate monitoriza si controla activitatea unuia sau mai multor cozi si a agentilor ce le deservesc.



Fidelity Modul Agent: interfata prin care un agent se logheaza in sistem, vizualizeaza datele despre apeluri si controleaza telefonul cu ajutorul PC-ului.



Fidelity Modul de Statistici: permite evaluarea resurselor, productivitatii si performantelor printr-o serie de statistici si grafice.



Fidelity Modulul de inregistrare a convorbirilor (optional): permite inregistrarea convorbirilor si o administrare ulterioara a datelor.



Fidelity Modul de Incarcare Mesaje / Muzica: permite incarcarea si actualizarea instantanee a mesajelor de sistem.



Compatibil cu orice tip de PBX ce dispune de CTI, CSTA sau TAPI.

Provider Aplicatie Jusan - Spania

Jusan
Prima pagina | Solutii | Servicii | Produse | Inchiriere | Parteneri | Stiri | Harta sitului | Contact | Termene si conditii
Centrale telefonice Siemens : Telefoane digitale : Telefoane IP : Telefoane analogice : Openscape Office MX : Siemens Gigaset
Director WEB
Web-List, Indexul site-urilor romanesti
Coperta creative society
Fonduri UE