Unify Partner
despre noi contact newsletter
Cauta
OpenScape Web Collaboration - Solutia dvs de comunicatii va ajuta sa fiti competitivi?
Hipath 3500

Centrala telefonica Hipath 3500

Sistem 19" rack, Maxim 60 canale (ISDN/analogice - in functie de tara), Maxim 48 interioare digitale, Maxim 192 statii IP HiPath Cordless cu 7 statii de baza 32 telefoane DECT ...

HiPath 3000

HiPath 3000 - telefonia traditionala si noua lume a comunicatiilor IP adunate intr-o singura solutie flexibila si fiabila

Hipath 3000 permite utilizarea telefoniei traditionale cu facilitatile sale acolo unde infrastructura exista. Utilizarea flexibilitatii comunicatiilor IP pentru a satisface cerintele celor ce lucreaza de acasa sau a angajatiilor micilor sucursale, unde o integrare anterioara era dificila. Cele 2 tehnologii pot coexista, oferind posibilitatea de alegere a celor mai bune cai pentru serviciile de voce si va permite sa beneficiati de ultimele descoperiri in domeniul comunicatiilor IP.
Cu o capacitate de la 10 la 500 de abonati Hipath 3000 reprezinta solutia ideala pentru companiile mici si mijlocii. Portofoliul include sistemele Hipath 33xx si Hipath 35xx dedicate companiilor mici si medii precum si modelul Hipath 3800 cu o puternica arhitectura hardware pentru capacitatile mai mari.

Sistemele dispun de un portofoliu variat de aplicatii integrate sau optionale - Voice mail, DECT, WLAN, VoIP, Call Center.
Posibilitatea de realizare de legaturi securizate cu Utilizatorii de la distanta si intre sisteme legate in retea prin tehnologia VPN.
Existenta unei portofoliu bogat de terminale din familiile Openstage HFA si TDM, Optipoint HFA, SIP si TDM, DECT, WLAN, clienti soft.

Modul de voice mail integrat pentru Hipath 33xx/35xx cu 2 canale, 24 casute vocale si 2 ore de memorie.

Concept de licentiere flexibil si interfete deschise ( CSTA, SIP, Gadget).
Variantele disponibile: Hipath 3300 (montare in 19" rack), Hipath 3350 (montare pe perete), Hipath 3500 (montare in 19" rack), Hipath 3550 (montare pe perete), Hipath 3800 (montare pe podea sau in 19" rack)

Facilitatile sistemelor indiferent de varianta constructiva sunt aceleasi indiferent de tipul de telefon folosit IP, TDM sau client soft.
  • Mesaje de avertizare pe telefoanele digitale Advisory messages
  • Consola operatoare/ Intercept position/attendant console
  • Apel in asteptare Camp-on
  • Lista de apeluri pirdute Missed calls list
  • Functie Nu Deranja
  • Preluare apeluri - Call pickup
  • Redirectionare de la extensie
  • Afisare apelant si destinatar
  • Intrare peste ocupat
  • Clase de servicii Classes of service
  • Grupuri Director/Secretara
  • Limba afisaj (poate fi setata individual)
  • Paging intern (anunturi pe telefoanele digitale)
  • Call charge recording
  • Grupuri de apel -Group call
  • Internal texts for feature handset
  • Agenda telefonica interna -Internal telephone directory
  • Lista de apelare rapida (individuala/centrala)
  • Automatic line seizure
  • Alternarea intre convorbiri
  • Mesaje text - Text messages
  • Sursa muzica in asteptare
  • Optional sursa de muzica in asteptare externa (optional)
  • Serviciu Zi/Noapte Night service/day service
  • Parcare Park
  • Cod Proiect - pentru alocare costuri
  • Consultare
  • Reapelare la ocupat sau cind nu se raspunde (automat)
  • Call number suppression
  • Semnalizare apel
  • Redirectionare apel dupa un timp sau imediat
  • Grupuri de apel
    • Grupuri de Hunting (linear/cyclic)
    • PIN individual de blocare telefon
    • Redial extins
Prima pagina | Solutii | Servicii | Produse | Inchiriere | Parteneri | Stiri | Harta sitului | Contact | Termene si conditii
Centrale telefonice Siemens : Telefoane digitale : Telefoane IP : Telefoane analogice : Openscape Office MX : Siemens Gigaset
Director WEB
Web-List, Indexul site-urilor romanesti
Coperta creative society
Fonduri UE