Unify Partner
despre noi contact newsletter
Cauta
OpenScape Web Collaboration - Solutia dvs de comunicatii va ajuta sa fiti competitivi?
Hipath 3500

Centrala telefonica Hipath 3500

Sistem 19" rack, Maxim 60 canale (ISDN/analogice - in functie de tara), Maxim 48 interioare digitale, Maxim 192 statii IP HiPath Cordless cu 7 statii de baza 32 telefoane DECT ...

Siemens Hospitality

HiPath Hospitality Service CenterCompact and Business V2.0 este o solutie CRM inteligenta pentru hoteluri si pensiuni.

HiPath Hospitality Service Center (HHSC) V2.0 este o aplicatie client-server optima pentru industria hoteliera. Ea combina caracteristicile sistemului de comunicatii HiPath cu un pachet de aplicatii pentru serviciile hoteliere. HHSC Compact este conceput pentru segmentul hotelier mic si mijlociu, cu un maxim de 50 de camere. Cu sistemul sau de administrare si centrala telefonica integrate, HHSC Business este conceput pentru hoteluri cu pana la 600 de camere.

HHSC V2.0 este disponibil in versiuni diferite cu urmatoarele functii:

HHSC V2.0 Compact (pentru pensiuni si hoteluri cu pana la 50 de camere)
  • Call Control (consola attendant / status viewer)
  • Front Office (management rezervari)
  • Invoice assistant (asistenta facturare)
  • Check-in / Check-out
  • Apel trezire
  • Internal HHSC call charging /prepayment (costuri convorbiri / plata in avans)
  • Message handler (numere urgenta, depistare numar apelant)
  • Voicemail

HHSC V2.0 Business (pentru hoteluri mici si medii cu pana la 600 de camere)
Este similar HHSC Compact, avand in plus:
  • Minibar
  • Unified Messaging System (Mesagerie unificata)
  • Service control
  • Service tracking (depistare service)
  • Facility management (management facilitati)
  • Management Information System (MIS) (sistem de management al informatiei)
  • Executive Information System (EIS)
  • Complaint management (Sistem de urmarire al reclamatiilor)

HHSC V2.0 Professional (pentru hoteluri mari si lanturi de hoteluri cu operare globala)
Similar HHSC Business, avand in plus:
  • Connection to third-party PMS (conectare la un alt PMS)
  • Connection to third-party call accounting systems (call charging) (conectare la un alt sistem de contorizare a apelurilor - cost apeluri)
  • Content management
  • Hotel reward system interfaces (interfata sistem de recompense (?) hotel)
  • Hospitality human resource planning (planificare resurse umane ospitalitate)

Beneficii client

Imbunatatiri servicii hoteliere:
  • Rutare apel - marire productivitate, optimizare workflow
    Folosirea HHSC V2.0 permite hotelurilor sa utilizeze mai bine resursele de personal crescand in acelasi timp calitatea serviciilor
  • Monitorizare servicii ( consistenta serviciilor, satisfactia clientilor)
    Operatorul poate prelua cererea unui client, o introduce in sistem si aceasta ajunge direct la personalul disponibil, in acest fel se permite o indeplinire rapida si corecta a tuturor cererilor clientilor.
  • Interfata la PMS extern (sistem de management al proprietatii)
    Interfetele definite dau un inteles flexibil sistemelor PMS de integrare externa in fluxul HHSC V2.0. Aceasta garanteaza schimbul pertinent de informatii intre sisteme.
  • Mesagerie unificata
    Mesageria unificata permite oaspetilor sa-si acceseze mesajele (voce/fax/e-mail) din, sau sa transmita mesaje catre un mediu la alegere.
  • Managementul continuturilor
    Este un portal de hotel ce permite managementului sa analizeze continuturi specifice (brosuri de satisfactie a clientilor, reclame,ghiduri ale orasului, etc.) in mod flexibil in diferite puncte media: computere hotel, PDA si computere pentru oaspeti)
  • Sistem de informare raportari / management
    Un set eficient de date ce permite managementului hotelului sa analizeze date specifice despre satisfactia clientilor si eficienta personalului sub forma de rapoarte dedicate sau note de inregistrare.
  • Monitorizare cladire (monitorizare facilitati in timp real)
    Acest modul da operatorului informatii importante despre cladire. Aceasta inseamna ca masurile de prevenire pot fi rapid implementate, asigurand ordinea si securizarea operatiilor chiar si atunci cand problemele nu pot fi rezolvate imediat.
  • Centrul de servicii impartite
    Posibilitatea de a distribui apeluri in diferite locuri HHSC duce la o mai buna utilizare a resurselor de personal si salveaza potential prin utilizarea serviciului Shared center pentru mai multe hoteluri. Aceasta optiune permite lanturilor de hoteluri sa conduca mai multe hoteluri dintr-o singura instalatie SSHC V2.0. O asemenea centralizare duce la reducerea cerintelor de resurse si creeaza un potential enorm pentru economii.

HiPath Hospitality Service Center (HHSC) administreaza la nivel central serviciile pentru oaspeti pentru optimizarea muncii in hotel care influenteaza satisfactia clientului. Solutia inovativa CRM nu numai ca monitorizeaza dorintele oaspetilor de la inceput pana la indeplinire dar si depoziteaza, analizeaza si produce date si informatii care au fost initial generate de sistemele de IT si Telecomunicatii. Rapoarte inteligente arata calitatea serviciilor oferite si o gama larga de statistici despre oaspeti si servicii care folosesc la controlul indicilo rde valoare a pietei (index de satisfactie a clientului, loialitate pentru marca) - cheia profitabilitatii in industria hoteliera.
Prima pagina | Solutii | Servicii | Produse | Inchiriere | Parteneri | Stiri | Harta sitului | Contact | Termene si conditii
Centrale telefonice Siemens : Telefoane digitale : Telefoane IP : Telefoane analogice : Openscape Office MX : Siemens Gigaset
Director WEB
Web-List, Indexul site-urilor romanesti
Coperta creative society
Fonduri UE